Valahol a középszerűségnek is meg kell jelennie.

Író leszek

2010/10/07. - írta: p308

Igen, én úgy döntöttem, hogy író leszek. Mi kell hozzá? Íróigazolvány? Bizonyítvány? Az mit bizonyít? Nem kis lépés ez egy 22 éves fejtől afelé, hogy a ne egy munkagépként éljem le azt, amiből nekem is egy van. Készülök az érettségire. És az életre, hogy írhassak. Kiírhassam magamból annak a földnek az összes könyvét, amit a fejemben hordok már két évtizede. Versek, novellák, ehhez hasonló „bevezetők” hogy világra jöjjenek. Íróvá válásom első momentuma az lesz, hogy írok egy pici novellát. A címe már megvan: Író leszek. És ebben leírom a döntésemet, a fejemet egy bolygóhoz fogom hasonlítani... milyen gyönyörű kép. Nagyon középszerű novella lesz, de innen könnyű lesz fejlődni, és ott áll majd a 10 évvel később korrektúrázott változata az első kötetem első oldalán. Nem is halogatom tovább:

Író leszek

Igen, én úgy döntöttem,
 

Valamikor 1997-ben.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enirtam.blog.hu/api/trackback/id/tr842353772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása